Freshdesk helpt bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen 

Na het succes van het eerste Freshdesk evenement in Nederland zijn we terug met een nieuw Freshdesk evenement op dinsdag 11 Oktober 2016. Centraal in dit evenement staat hoe Fresdesk kan helpen bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen naar klanten via de verschillende communicatie kanalen.

Het verstrekken van directe, persoonlijke en efficiënte communicatie is een steeds groter wordende prioriteit op de concurrerende markt. Het bereiken van elk individu wordt moeilijker, waarbij de interactie op het gebied van support en sales meer en meer een kans is om snel het vertrouwen te winnen.

Schuif aan met Freshdesk en CyS Services om antwoord te krijgen op je vragen en leer hoe je de steeds fluctuerende vraag van klanten op de slimst mogelijke manier voor te blijven. Experts nemen je mee in de nieuwste trends en laten je zien hoe je dit proces verder kunt verbeteren. Ook maak je in een live-demo kennis met de oplossingen van Freshdesk en Freshsales die hier een belangrijke rol in kunnen spelen.

Meld je hier gratis aan

Programma
13:00u – 13:30u: Ontvangst
13:30u – 13:35u: Opening door CYS
13:35u – 14:00u: Nishant Rao (COO Freshdesk) met ‘Het verhaal achter Freshdesk' en de top 5 trends in Customer support.
14:00u – 14:30u: Presentatie over customer support 
14:30u – 14:45u: Pauze
14:45u – 15:15u: Oskar van Straaten Hoe kan customer support bijdrage aan de bedrijfsdoelstellingen
15:15u – 15:45u: Yannick Pirard Demonstratie Freshdesk
15:45u – 16:15u: Krish Introductie van Freshsales
16:15u – 16:45u: Vragen rondje
16:45u – 18:00u: Borrel
Wanneer & Waar?
Dinsdagmiddag 11 Oktober bij Lloyd Hotel & Culturele Ambassade, Oostelijke Handelskade 34 te Amsterdam
 
Aanmelden?
Dat kan via het invulformulier bovenaan de pagina. Aan de deelname van dit event zijn geen kosten verbonden. We zien je graag op 11 Oktober! Voor vragen kunt u bellen naar 076-5151212 of mailen naar marketing@cys.nl.

Sprekers

Wie komen er spreken op het event?

Freshdesk event

Cloud oplossingen voor het optimaliseren van bedrijfsprocessen
tegel-freshdesk.jpg